loading...
عـــــکـــســـای خنده دار

....

afshin بازدید : 113 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

تقدیم ب هیچکسچون ازهمه بیزارم...فقط تقدیم ب خودت ک میدونی دوستدارم.......aنفسم 1مردنیستم اماحرفم یکیه.....فقط تو 2وقتی پشتت حرف زیاده ک ارزوشون جات باشن نمیتونن یااین ک میخوان باهات باشن درحدت نیستن 3خاطرات تمام نمیشوند.تمامت میکنند 4من ازجنس این مردم نیستم...........سردم شده میخواهم برگردم ب گهواره ام 5چ عاشقانه نوشت دکترشریعتی ک من تورادوس دارم وتودیگری راودیگری دیگری راو........دراین میان همه تنهاییم...................!!!! 6سوختم همچون شمع اماکسی قصه سوختنم رانشنید!!!! 7میگویندسختیهانمک زندگی اند.........اماچراکسی نفهمیدنمک برای من کخاطراتم زخمی اندشورنیس مزه دردمیدهد.......................................... 8درکشورمن مردم بانفرت بیشتری صحنه بوسیدن2عاشق رانگاه میکنند!!!!!!!تاصحنه اعدام...........زیستن بااین مردمان دردناک است.......................... 9خدایاخیلیادلموشکستن شب بیاباهم بریم سراغشون من نشونت میدم توببخششون!!!!!! 10چقدسخته تو هق هق گریه هات نفس کم بیاری وعشقت ب دیگری بگه نفسم!!!!.......... 11اگ ازاین دنیارفتم نگورفیق نیمه راه بودبگوخسته بود...اگ رفتم نگوهمه حرفاش دروغ بودبگوخیلی دروغ شنیده بود...اگ رفتم نگودلموشکست بگودلش شکسته بود...اگ رفتم نگوعاشق نبودبگودیونه عشقش بود...اگ رفتم نگونامردبودبگو...............فقط توزندگیش نامردی زیاددیده بود1!!!!!!!! 12من گذشتم ازغرورم تارسیدم ب نگاهت ......... من قسم خوردم بمانم تاقیامت درکنارت 13وقتی قلبت شکست تیکه هاشوخودت جمع کن!!تاهرناکسی منت دست زخمیشوب رخت نکشه!!!! 14اینجادنیایی است ک پشت دوست دارم هایش هم نوشته اندساخت چین!!!!!! 15خداونداهرگزکسی راب انکه قسمتش نیس عادت مده ک دل کندن از اومرررررررررررررررررررگ است........................ 16ب بعضیابایدگفت ازمردونگی دم نزن برات سنگین سرفت میگیره!!!!!! 17نبودن هیچکس سخت نیس فراموش کردن یک بودن سخت است ... 18رفیق........سکوتم ازرضایت نیس فقط فکرم مسموم شده ازبس هرشب خیال اوراخورد.......... 19ازدردتنایی بمیرامازاپاس عشق کسی نشو...........غرورتنهایی خیلییییییییییییییی باارزشترازاین حرررررررررررررررررفاست 20من..........ب دنبال ..........تویی میگشت برای.............ماشدن دریغ ک بازی را............اوبرد 21سلامتی اون کسی ک داشت میرفت گفتم نرونمیتونی فراموش کنی برگشت ....................نگام کردگفتم دیدی نمیتونی .........گفت ببخشیدشما؟/؟///؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 22خدایاپشت حصارخطاهایم بنویس...............جوانییییییییییی!!!!!! 23خدایاچیست این عشق ک من قطره ای ازان چشیدم دریاااااااااااااااااااهاگریستم!! 24هیچوقت باکسی ک دوسش داری طولانی قهرنکن چون بی توزندگی کردن ویادمیگیررررررررررررررررررررررره ! 25میدونی رفیق/؟درد دل نمیکنم زخمی ک ازعصب بگذرد دیگر دردندارد................................................ 26دوستت دارم تاوان ان هرچ میخواهدباشددددددددددددددددددد ....... تواین دنیای نامردزندگی کردن سخته.........خدایاکمکم کن............دلم میخادتواین دنیا نباشم..........................خیلی اززندگیم خستم............................................خدایا1بارتاخط مرگ رفتم چراگذاشتی زنده بمونم....................................................... ای جوااااااااااااااااااانییییی بخداازتوسیرم شب تنهایی بلنده....................! امیدوارم عاشقادرکم کنن...........! ب تاوان دلم ک شکسته شد دلهااااااااااااااااااااااخواهم شکست گناااااااااااااااااااهش پای دلی ک دلم راشکست..............................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره وبلاگ چیه ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 726
  • بازدید سال : 7,107
  • بازدید کلی : 76,004